Egy sampon a valóban rugalmas hajért? Naná!

6:00

Létezik bennem egy kettősség. Egy részről nehezen válok meg a jól bevált dolgoktól, másrészről pedig folyton keresem az újdonságokat. Nem csak a blog miatt, lényemből fakadóan is. Azonban amikor keresek, olyan szempontoknak kell megfelelnie az újnak, ami lazán lekörözi az aktuálisat. Így történt tehát, hogy lecseréltem a samponomat. 


Aki legalább annyira fanatikusan Müller-járó, mint én, az biztosan találkozott már a Santé nevével a natúrtermékes polcokon. Mindig is szemeztem ezekkel a termékekkel, de csak mostanra ért meg bennem, hogy valamit ki szeretnék próbálni a márkától. A választásom a Santé bio gingko-és oliva sampon legnagyobb változatára, a family kiszerelésre esett. Ha lúd, hát legyen kövér, gondoltam majd a barátom is besegít az elhasználásában. 

Az amúgy is hatalmas kezemtől is hatalmasabb sampon

Küllemre nagyon adja a natúrkozmetikumok letisztult designját. A teteje pumpás, amivel én nagyon ritkán (vagy talán egyáltalán nem?!) találkoztam eddig, de egyszerűen mennyei. Személy szerint én imádom ezt a megoldást, mert így ki lehet tapasztalni, hogy mennyi a tökéletes adag és onnantól kezdve mindig be van lőve. Nem kell vizes, csúszós kézzel a nehezen nyíló flakonokkal szenvedni, csak pár nyomás és meg is van. A méretével vagyok néha kicsit gondban, mert ekkora flakon nehezen fér el bárhol, így csak a zuhanyzóban a földre szoktam tenni. Onnan lejjebb úgysem esik.  

Térjünk is át a lényegre, hogy hogyan szuperál a termék maga. Egy szóval le tudnám írni: fantasztikus. Elég folyékony a sampon, tehát ügyelni kell rá, nehogy kifolyjon a kezünkből. Első mosásra nekem egyáltalán nem szokott habzani, így csak eloszlatom és kicsit beledörzsölöm a fejbőrömbe. Másodjára már jól habzik és alaposan tisztít. Az illata nagyon gyengéd, púderesnek mondanám, és szerencsére hamar el is illan, mint a legtöbb natúrkozmetikum. 

A hatását, amit ígér, tökéletesen be is váltja, annyira rugalmasak lesznek tőle a fürtjeim, hogy csak na! Míg más sampontól kiegyenesedik és csak egy lógó szöszös valami lesz a fejemen, addig ettől valóban érzem, hogy ilyen a hajam szerkezete, engedi hogy valóban önmagát adja, legjobb formájában. Táplálónak és revitalizálónak gondolom; engem abszolút megnyert. Több helyen olvastam, hogy néhány embernek eléggé kócosítja a haját, de én ezt nem tapasztaltam. Alapból minden hajmosásánál érdemes balzsamot használni, legalább a végekre és nem kócolni kell a hajat mosás közben, hanem masszírozgatni a fejbőrt, így könnyen kifésülhető lesz utána. Főleg olyan embereknek ajánlanám ezt a sampont, aki nem küzd semmilyen nagy problémával, mivel szerintem elég gyengéden (de hatásosan!) tisztít. Nekem nem zsírosít, sőt! Kitolta egy nappal a hajmosást. 

A végeredmény tehát rugalmas, tiszta, friss, fényes és egészséges hajkorona-akár az egész családnak. És én adok neki egy plusz pontot az összetevői miatt is.  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images