Lime Crime Venus paletta teszt + nappali és esti smink

6:00

Körülbelül egy hónapja rendeltem meg "csokorban" mindkét Venus palettát a Lime Crimetól. Akkor a kettő összesen volt akciósan 41 Euró, plusz még a szállítás volt 10 euró, ami azért elég húzós ár. De meg is értem, hisz Amerikából jön. A rendelés nagyon könnyen ment, a szállítás pedig nagyon gyorsan- úgy emlékszem egy hét alatt meg is érkezett. Vámot nem számoltak fel rá, így amennyit a Lime Crimenak utaltam, annyi volt összesen. És most jöjjön az áradozás része a történetnek. :)


Mit ne mondjak, szerelem volt első látásra! Mind kinézetre, mind pedig színeiben. Egyedül az ára miatt vacilláltam pár hetet, de mikor megláttam, hogy egyre lejjebb megy az ára, rögtön tudtam, hogy a sors akarja így, hogy enyém legyen. 
A paletta tenyérnyi nagyságú és vastag, karton doboza van, ami nekem borzasztóan szimpatikus! Régóta szerettem volna már ilyet, de nem tudom megmagyarázni miért. Egyébként nincs kicsit sem gagyi hatása, nagyon profin meg van csinálva az egész borítás és ragasztás. A záródás miatt sem kell aggódni, azoknak, akik esetleg utaztatnák, mert egy jó erős mágnes védi meg a kinyílástól. Külsőre pedig olyan giccses, hogy az már valami meseszerűen gyönyörű! Mivel élek-halok a művészetért, ezért engem már a  Vénusz-ábrázolással megfogtak, holott nem szeretem, mikor egy régi képet így átalakítanak. De mégsem sikerült elszúrniuk. Nagyon eltalálták! Pont azt sugározza a külseje, ami maga a paletta. Színes, modern, csajos és benne van az egész Lime Crime, azaz a stílus-és színkavalkádja. 

No most nézzük mi lapul a dobozban. Egy jó nagy tükör, olyan barokkos kerettel, ami a tetőn is van. Csodás! 8, egészen nagy pan (festék-"tégely") található benne, ugyanabban a naplemente színharmóniában amit a külső is sugall. Egyaránt készíthető vele nappali és esti smink is!


Balról jobbra haladva, először a felső, majd az alsó sor. A palettát primer nélkül teszteltem, hogy lássátok, mennyire pigmentált és karakteres. (Bár talán a fotón még halványabban is látszik és a világos selyemfényűeket nem annyira sikerült elkapni.)


Venus
Majdnem pirosba áthajló sötét rózsaszín, kevés arany selyemfénnyel.

Shell
Halványrózsaszín, sok aranycsillámmal, amitől igazán fényes lesz a szemhéj. Inkább rosegoldos, mint natúrrózsaszín. 

Aura
Egy nagyon fényes arany highlighter szín. Azért csak olyan szín, mert highlighternek lehet hogy kicsit sok, annyira pigmentált még ez is, hogy önállóan is megállja a helyét. 

Creation
Nagyon meleg tónusú, matt, narancsos barna. Kékes szemekhez szerintem az egyik legjobb szín.

Icon
Egyszerű, matt sötétbarna.

Rebirth
Egy kicsit megfoghatatlan színű matt, már majdnem neonos rózsaszín, piros beütéssel.

Divine
A tökéletes mélyítővonalba kerülő szín. Matt, halványbarna, taupe árnyalat. 

Muse
Engem ez a szín nyert meg a legjobban a palettából vásárlás előtt. Régóta szerettem volna már egy matt vöröses-bordó árnyalat, mert olyan ritka az itthoni kínálatban ez a szín. És a kékes-szürkés szememhez imádok ezzel vadulni. 

Mindegyik szín hihetetlenül pigmentált, így épphogy csak hozzá kell érinteni az ecsetet, máris sokat vesz fel. Nem nehéz velük dolgozni, könnyen satírozhatóak. A tartósságát tekintve nekem 10/10-es. Primer helyett én csak egy kis korrektort szoktam a szemhéjamra tenni, és így egész nap kibírja a szemfestésem, bármilyen csíkozódás, csomósodás nélkül, fixen a helyén marad. A szaga egy kissé fura, de szerintem csak a palettának a ragasztása miatt. 

És hogy megérte-e ezt a magas árat? Abszolút! Nekem az egyik legjobb választásom volt és magasan veri az úgyszint drága Tartlette palettát is. Persze más kategória a kettő. És ha barátnőkkel összeállunk rendelés terén, akkor még a szállítási költség sem olyan elviselhetetlen.

Íme két hasonló smink, egy nappali és egy esti kiadásban, az Aura és a Creation színekkel.







You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Hű, az utolsó szín nagyon ütős és tényleg ritka! A sminkek is jól sikerültek, az a sötét rúzs eszméletlen jól áll. Várom a másik pali tesztet is meg persze a többi sminket! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! A rúzs egyébként Wet'n wild és imádom, mert olyan színt sem találtam itthon. :D Lesz arról is nemsokára, csak még a fények nem kedveztek hozzá. Ezzel is megszenvedtem kicsit, de talán sikerült egész színhűre összehozni. :)

    VálaszTörlés
  3. Húúú de jól állnak neked ezek a színek!!! Atyaég, én úgy néznék ki velük, mint akinek bevertek és három napig sírt utána. Nem hittem, hogy élő emberen jól mutatnak a pirosas színek, de most már értem a létjogosultságukat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annó én sem mertem ilyesmiket használni, mert azt hittem, hogy úgy nézek ki, mint akinek kötőhártyagyulladása van. :D Aztán elkezdtem merészebb lenni és végül rájöttem, hogy ohhóó! Ez egész jó a világos szememhez! :D Szerintem biztosan neked is nagyon jól állna! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images