Pupa haul + teszt!

6:00

Mivel miskolci dolgozó nőként nehéz egy pesti boltba eljutni, bármennyire is csigázza a fantáziám egy egy "új" sminkmárka, ezért én csak most decemberben voltam először a Pupában. Mivel már kinéztem itthon régebben, hogy mit szeretnék nagyon, ezért viszonylag céltudatos voltam. A krémes matt szemfestékekre fájt a fogam, azonban a sok csodálatos dolog mellett még egy pirosító is könyörgött, hogy vigyem magammal. Mit tehettem volna, hát velem jött ez a három termék. 


A pirosító egy gyönyörű rózsaszín (Like a doll blush, 104), aranyfénnyel dúsítva, ami szinte már mondható 2 az 1-ben terméknek, mert majdnem felér egy highlighterrel is. A színe nagyon üde és így csak még csodálatosabb, hogy egy egészséges fényt ad az arcnak! A boltban egyébként mindegyik színből kapható matt és csillogó verzió is, így nagy volt a vacillálás, hogy melyiket válasszam. Végül az eladó hölgy is rávett, hogy inkább a selyemfényűt és mit ne mondjak-tökéletes döntés volt. Első pár használatra nem lett a kedvencem, mert valamiért egyik ecsetemmel sem tudtam felvinni. Nem látszódott, cserébe nagyon nagyon porzott. Dühös is voltam, mert a boltban fantasztikusnak tűnt. De szerencsére nem adtam fel a próbálkozást és elkezdett egyre jobb lenni. Gyanítom, hogy a felső rétegnek le kellett jönnie, hogy használható legyen. Most már nem porzik és egy kabuki/pirosító ecsettel könnyen felvihető és szépen építhető. Számomra 5*-os termék, ez azt is bizonyítja, hogy azóta csak és kizárólag ezt használom! Ebben láthattok a karácsonyi sminken is: ITT.


A krém állagú matt szemhéjpúderek már a neten nagyon csábítóak voltak, így nem tehettem meg, hogy ne próbáljam ki a boltban is. Az egyik be volt száradva, de szerencsére nagyon segítőkészek voltak a boltban és rögtön nyitottak egy új tesztert nekem. A kézfejemen kipróbálva láttam, hogy nagyon szép, pigmentált, hihetetlenül krémes, és lerobbanthatatlanul tartósnak tűnik. Több sem kellett nekem, gyors döntés született, kellettek. Már csak a színeket volt nehéz kiválasztani, mert mind gyönyörű! Én két matt színt választottam: egy viszonylag világos barnát (400-as árnyalat) és egy sötét rézvörös-barnát (500-as árnyalat). 
Az itthoni első pár próbálkozásra azonban ez sem lopta be magát a szívembe, mert kicsit nehéz az eldolgozása. Ecsettel szinte lehetetlen, sokkal inkább kézzel kell felvinni és úgy megpróbálni eloszlatni. Minél gyorsabban, mert hamar szárad. De ha sikerül, akkor a végeredmény nagyon szép lesz! Egy gondom van vele, hogy nem tűnik annyira tartósnak, mint az első próbálkozásra gondoltam. Sajnos nekem hamar beleül a redőkbe, pedig nincs is olajos szemhéjam. Lehet, hogy csak a szemhéjalapnak szánt korrektorral nem csípik egymást. Ez még hosszas tesztelésen megy át. Majdnem mindenki a tartósságáról áradozik, így nem adom fel a harcot, biztos vagyok benne, hogy rajtam is működni fog. Mostanában alapnak használva elég jó végeredményt kapok, mert a szemhéjpúderek színeit nagyon megnyomja és tartósságot is ad nekik. Egyelőre nálam csak 4*-ot kap. 





You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ezek melyik árnyalatok? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú de jó, hogy kérdezed, mert most szembesültem vele, hogy elfelejtettem beleírni! :) A vöröses árnyalat az 500-as, a világos barna a 400-as, a pirosító meg hát...talán 104?! De nem tudom, hogy ez a szám azt jelzi-e...:D

      Törlés
  2. a sötétvöröses nekem is megvan, és egy satírecsettel (nálam a mac 217, de biztos hogy másik kicsit tömöttebb satírral is működik) szépen fel tudom vinni és eldolgozni, ha valami vad sminkhez szeretnék pl. alapot :) viszont amiért igazán zseniális: tusként is szuper! konkrétan a feketét azért vettem meg, és kb. jobb mint a zselés tusom a Maybellinetől (asszem?)... elég krémes, szóval vékony ecsettel kell felvinni, de szuper tartós és elég pigmentált. Szóval ez is ilyen 2-in-1 :) a pirosító igazán gyönyörű darab, legközelebb én is megvizsgálom őket közelebbről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbálkoztam velük mint tus, de olyan rövidke vonalakat tudtam vele húzni a Maybelline ecsetemmel, hogy a reggeli sietségben ezzel nem megyek sokra...:) Nagyon ajánlom a pirosítót, tuti hogy be fogok szerezni még más árnyalatban is legközelebb! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images