Hatalmas Yves Rocher haul

15:52

Mint tudjátok nekem az egyik kedvenc boltom az Yves Rocher, mert fantasztikus kedvezményekkel lehet csodálatos termékekhez jutni. No mikor épp Debrecenben vagy Pesten járok, akkor jó alaposan fel is tankolok mindenből, így történt ez most is. Vannak jól bevált többször újravásárolt kencéim, de minden alkalommal szeretek újakat is kipróbálni. Rá is eszméltem, hogy már a bolt fél kínálatát ismerem. No de nézzük is hogy miket szereztem be tőlük legutóbb.



Kezdeném a céges ajándékokkal, mert bizony ha egy munkahelyen csak lányok dolgoznak, akkor a legjobb ajándék egy ilyen kis csomag. Pláne hogyha ilyen szép a csomagolása!
A tartalma pedig a limitált kiadású kandírozott narancsos és mandulás termékcsalád 3 tagja: egy tusfürdő, ami visszafogottságával csempész minden fürdéskor egy kis édes téli hangulatot a lelkünkbe. Egy ehhez passzoló cuki kiszerelésű pumpás folyékonyszappan és egy kézkrém. Mindig szerettem volna venni egy kézkrémet magamnak, de ez az a termék amire valahogy sosem költöttem. Hát most végre van.



És most következzenek azok a kencék amiket én szereztem be a szünetben.
A kihagyhatatlan Pure system arcmaszk, ami otthon már fogyóban van, de mindig kell. Hihetetlen de már nem is szeretek nélküle létezni. Lehet hogy hetekig hozzá sem nyúlok, de ha nem lenne otthon, amikor kell, akkor kiakadnék. Elszaladnék az első drogériába és vásárolnék vagy három fajta maszkot, hátha valamelyik beválna. De úgyis csalódnék. Nem túlzás, ez van. És mikor a leghasznosabb nálam? Stresszes és menstruáció előtti időszakokban, mikor úgy érzem, hogy a bőröm kezd lerobbanni. Tesztet róla egyébként itt olvashattok

Az előző nagybevásárlás alkalmával hazajött velem a Hydra Végétal arcpakolás is, amit annyira megszerettem hogy nemsokára el is fogy. Tesztje itt olvasható.

Körömlakk. Ugye április óta nem rágom a körmöm és azóta mindig ki van festve. Tényleg nem tudnék szerintem egy hónapot összerakni azokból a napokból mikor festetlen volt a karmom. Nem túl egészséges, de nem akarok engedni a kísértésnek. No és van az úgy, hogy mikor régebben volt pár lakkom, akkor a kedvencem egy éjsötét kék volt. Így mikor a boltban találkoztam egy majdnem ugyanolyannal, akkor egyértelmű volt a sorsa. Már ezeket a sorokat is ebben pötyögöm. Imádom és folyton nézegetem. Amúgy annyira sötét, hogy már majdnem fekete, ezért sem sikerült róla olyan fotót készítenem, amin kékes lenne. Elég tartósnak tűnik és gyorsan szárad. Szerintem fantasztikus!


Régóta ki szerettem volna próbálni az Elixir 7.9 arckrémet, mert volt belőle egy termékmintám és rögtön szerelembe zuhantam vele. Azonban az eredeti ára mindig visszatartott, kb 6000 forint. De most, most 50%al volt, nem úszhatta meg hogy megismerkedjen velem is. Hiába 30+os krém, ha egyszer beválik, akkor engem nem akadályoz meg semmi és senki. Szeretnétek erről bővebben olvasni? Fogtok. 


Beszereztem még az alapdolgot is, a tusfürdőket. Egyszerre mindig inkább többet veszek, mert ezt sem szeretem leváltani, csakúgy mint a maszkot.

Ennyi volt tehát a nagy Yves Rocher haul még az év utolsó napjaiban. A parfümök között is körülnéztem, és ugyan imádom a friss illatokat, de most más időszakomat élem. Emellett pedig még mindig nem tudtam megbocsátani nekik, hogy a kedvenc Flowerparty parfümöm kivonták a forgalomból. 

Köszönöm hogy velem tartottatok idén is, jó szerencsét mindenkinek jövőre és nagyon boldog új évet! :) Csóóóók :*

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images