Kikoban jártam, sok szép dolgot láttam... - haul - teszt - smink!

15:40

A Kikot senkinek nem kell bemutatni, szerintem minden beauty-mániás vágyik arra, hogy Magyarországon is legyen végre egy boltjuk, hisz olcsó és kiemelkedően jó minőségű termékeik vannak. Lisszabonban szerencsére van üzletük és én egyik pillanatról a másikra hirtelen ott találtam magam. Nézelődtem szerintem legalább egy órát, habár kicsit csalódás volt az egyik berlini boltjukhoz képest, ugyanis nem éreztem mondjuk szemfestékek területén azt az erős vonalat. Az akciók szuperek voltak, mégis az 5 vásárolt termékből 4-et eredeti áron vettem meg. Na de csapjunk is bele a lecsóba.


A Pure clean termékcsaládból két dolgot is választottam. Igazából elég impulzív vásárlás volt, mert annyira örültem annak, hogy ott vagyok, hogy nem tudtam józanul dönteni. Az egyik dolog a Pure clean foam, ami egy habos arclemosó normál-kombinált arcbőrre. Nekem az arcápolási szereik kinézete nagyon bejön, teljesen egyszerű és jól használható kiszerelések vannak, a hátoldalán magyar szöveggel is, és HATALMAS mennyiséget kapunk a pénzünkért. Egyszerűen jön ki a nyomós adagolóból a habocskánk és nagyon könnyed állagú, nem egy olyan sűrű borotvahabszerű képződmény. Szépen tisztít, viszont sajnos szárít. Nekem a (kén) szappanomnak van ilyen illata. Annyira nem lopta be magát a szívembe, pattanást nem okoz, így egy lemosónak jó lesz.


A Pure clean essence már egy kicsit jobban tetszik, de ezt sem érzem olyan kiemelkedően jónak a kategóriájában. Egy nagyon híg, revitalizáló, hidratáló "krém". Nos, inkább folyadék, mint krém, hiszen a neve is esszencia. Az illata nagyon jó, csak kicsit erős, főleg arcra. A hidratáló hatása elenyésző, minden bőrtípusra ajánlják, de szerintem a száraz bőrűeknek ez vajmi kevés. Nekem mostanában kevert bőröm van, a T-zónában zsírosodik és szerencsére ez az esszencia szépen kiegyenlíti a részeket, egységes bőrfelületet kapok tőle. És mivel ez is 200 ml, ezért hidratálókrém hiányában szívesen használom a testemre is. A hab és ez is körülbelül 2400 Ft körül voltak.


Smink terén pedig 3 dolog landolt a kosárkámban. Ezek közül az alapozó épp akciós volt, ezért gondoltam kipróbálom mit tud. Kezdjük is ezzel...

A Kiko Skin evolution alapozó 18 színben kapható, így a szép kis választék lévén az én világos sárgás bőrömre is megtaláltam a tökéletes árnyalatot. Kívülről a megszokott Kiko stílus és szerencsére pumpás adagolóval van ellátva, ami az én nagy kedvencem, mert könnyű vele annyit adagolni, amire szükségünk van. A termék nagyon sűrű, nem túlzok ha azt mondom, hogy ez az eddigi legsűrűbb folyékony alapozóm. Emiatt egy kicsit kételkedtem is benne hogy lesz ez majd jó kombinált bőrre. Pláne, hogy nekem nagyon izzadós az arcom és féltem, hogy kényelmetlen viselet lesz, főleg a portugál hőségben. És mekkorát tévedtem! 
Ugyan tényleg nagyon sűrű, idő kell a szép eldolgozásához és érződik, hogy rajta van a bőrön, de annyira csodásan néz ki tőle az arcom, hogy ez minden rosszat feledtet. Az eldolgozás azért hosszadalmas, mert ha kézzel csináljuk, túl sok termék kerül ránk, az ecsetet pedig jól kell megválasztani: a kissé durvább szőrű ecset alkalmasabb rá, mert a puha sörtéjű alapozóecsetbe hajlamos beleragadni, amitől zsíros érzetűek lesznek a szálak és nem tudjuk szépen elkenni. Utolsó simításként érdemes csak bevetni, hogy ne maradjon csíkos a bőrön. Sminkszivaccsal még nem próbáltam, de azt gyanítom, hogy a vizes blenderrel is klasszul fog működni. 
A közepes fedése szépen eltünteti a pattanások nyomait, egységes bőrképet adva az arcomnak. Csak egy-egy nagyobb vörös foltot nem tudott teljesen elfedni. SPF10-el van ellátva, ami szerintem kevéske, de több mint a semmi. Az eredmény pedig egy egész napon át tartó csodás bőr, maszkhatás nélkül és kellő fénnyel. Ezt a lentebbi képekkel tanúsíthatom. :) 

A Kiko természetes korrektora már kevésbé jó választás. Két színben volt kapható a boltban (webshopon több van), kivételesen nem a világosabbat hoztam el, mert az nekem nagyon piros alaptónusúnak tűnt. A sötétebbik pedig pont olyan sárgás, mint a bőröm. A fedése szinte elenyésző és sajnos nem is tudok világosítani sem a szemem alatt. Hagyjuk is inkább, 3,8ml...azt hiszem hamar el fog fogyni. 

A végére pedig a legnagyobb kis kedvencemet hagytam, a Kiko Velvet touch krémes pirosító sticket. Úristen ez valami mennyei! Mikor megláttam az egyik árnyaltot, rögtön tudtam, hogy ez kell nekem. Csodálatosan természetes, hűvös rózsa színe van. A felvitele hihetetlenül egyszerű és nagyon gyorsan el lehet dolgozni bármivel. Én szoktam ujjal is, különböző ecsetekkel is. Könnyű vele belőni a megfelelő erősséget és igazán meglepő, hogy mennyire tartós. Rajtam ez is kibír egy napot, még este is a rózsás orcám virít vissza a tükörből. Az állagáról pedig megint ódákat lehetne zengni, ugyanis annyira púderesen krémes, hogy ejha és mégis tökéletes természetes hatása van. Hatttttalmas szerelem. 

Összességében láthatjátok, hogy elég vegyes érzésekkel vagyok az újonnan beszerzett cuccaim felé, van ami nagyon bevált és van ami pedig nem volt egy jó választás. Sajnos a szemfestékek közül nem találtam igazán kedvemre valót, de lehet hogy egyszer még vissza fogok nézni a boltba, hátha. :) 

A termékekkel készült sminken pedig láthatjátok, hogy milyen ragyogó a bőröm ettől az alapozó-pirosító kombinációtól. Highlighter nincs rajtam, mégis pont ott fénylik, ahol kell és a t-zónában pedig szép matt marad az arcom hosszú-hosszú órák elteltével is. 





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Áhh IMádom a portugál témás bejegyzéseidet, januárban megyek Lisboa :-) Nagyon várom már!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú ennek nagyon örülök! Mindig tartok tőle, hogyha nem beauty témában írok, akkor se veszítsem az "olvasótábort". :) Kár, hogy januárban már nem leszek itt, de neked nagyon sok szép élményt kívánok előre is! :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images