Októberi kedvencek

6:00

Íme az első, havi kedvences posztom. Nem feltétlenül volt mindegyik termék a kedvencem közülük, viszont ezekhez nyúltam a legtöbbször a reggeli sietségemben. 




1. A Lovely paletta, ami ahhoz képest, hogy mennyire olcsó, nagyon jó termék és hasznos szolgálatot tud tenni bármikor. A színei elé pigmentáltak, kivétel a világos matt árnyalatok, de még azok is jól működnek alapként. Tartósságát tekintve is maximálisan elégedett vagyok vele. Ezek mellett pedig valahogy mindig sikerül új kedvenc árnyalatot kiválasztanom. Ebben a hónapban ismerkedtem meg a paletta 4. színével, ami egy kicsit rezes szín. 

A havi kedvenc sminkjeimet is ezzel készítettem, méghozzá a szemhéjam egész területére ezt vittem fel, szépen elsatírozva. Tusvonal nélkül, csak jó gazdagon szempillaspirállal. Mellé pedig mindig valamilyen őszhöz illő sötét rúzst választottam. És irány a kifutó! :)


2. Manhattan paletta...Nos ez a 3 részes arcravaló sosem tartozott a kedvenceim közé, mert nem tudtam soha szépen felvinni. Nagyon porzik, mint azt a képen is láthatjátok és eddig nem is volt hozzá jó ecsetem. Azonban a színeit nagyon szeretem: a highlighter kellemesen csillogó nappali sminkhez, a pirosítónak üde rózsaszín árnyalata van, a bronzosító pedig egészségesebb kinézetet ad az arcomnak. Mostanság egy nagyon puha ecsettel kísérleteztem és bevallom, kezdem megkedvelni ezt a darabot...:)


3. Egy beauty blender. Márkáját tekintve nem tudom, hogy milyen. Ilditől nyertem a Frozen beauty from far away blogon. Imádom. Egyszerűen szuper, szárazon is- vizesen is és olyan hatást tudok elérni vele és az alapozómmal, mintha a saját bőröm lenne önmagában csodálatos. 


4. A Catrice folyékony korrektoráról nem olyan rég volt szó a blogon, így ezt nem részletezném. Bevallom, hogy nem lett nagy kedvencem, de mégis majdnem egész hónapban ezt használtam. Ha nem a szemem alatti karikákat akarom elfedni, akkor az arcom kiemelésére, világosítására elég jól működik. 

5. Egy újabb Catrice darab következik, még pedig a szemöldökformázó spirálja. Igazából kicsit sem vagyok vele elégedett, de ha nagyon sietek, akkor kicsit normálisabb külsőt tudok vele varázsolni magamnak. És általában nagyon sietek, így nincs időm a szép szemöldökformázásra. 

6. A Covergirl 3 in 1 alapozó még mindig hatalmas szerelem. Mi sem mutatja jobban, hogy majdnem minden egyes nap (már amikor ki voltam sminkelve) ezt viseltem. 

7. Habár nagyon ritkán van szükségem púderre, azért mostanában használtam, méghozzá a szerintem legjobb mattító púdert, a Rimmel Stay Matte-ját, amit valószínűleg senkinek sem kell bemutatnom. Nem is kimondottan a hatása miatt, inkább az alapozó finishe volt olyan szuper, hogy októberben nagy szerelemmé nőtte ki magát ez a kis darab. :)

8. A glamour napokon vásároltam a Müllerben egy ecsetet, amivel régóta szemeztem. Ez a Body&Soul egyik ferde ecsete. Mennyeien puha a sörtéje és a kialakítása is fantasztikus, mind a fejének, mind a nyelének. 

9. A szememre pedig mindig az Essence eye blenderjét használtam. Amellett, hogy nagyon cuki a kinézete, még a feje is zseniális és csodaszépen el lehet vele satírozni a szemfestéket. Sőt, én felvitelre is ezt használtam sokszor. 

És nektek mik voltak a havi kedvenceitek? :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images