Metálos karácsony | Smink | NYX

14:55

Idén is egy last minute karácsonyi sminkkel készültem Nektek, ami nagyon gyors és látványos. Sajnos a tervezett karácsonyi sorozatot nem sikerült véghezvinnem, mert két munkahelyen dolgoztam, napi 15 órában, szóval megragadtam a meló adta lehetőségeket. :) Szerencsére most már pihenés van, amit ki is használok rendesen. Ezért akartam valami könnyen elkészíthető arcot kreálni magamnak, ami igazából maximum egy fél óra alatt megvolt. 


Az egésznek a hangsúlyát a szemsmink adja, amit a jelenlegi kedvenc termékemmel készítettem; a NYX Lingerie eye tint Evening spell nevű árnyalata. Mikor megvettem, kicsit kapkodtam és metálos szájra való kencét akartam, ilyen színben. Utána jöttem rá, hogy ez szemfesték, méghozzá gyönyörű és hihetetlenül tartós. A metálossága pedig mennyei! Jó gyorsan kell vele dolgozni, mert hamar szárad és nehéz satírozni, azonban lerobbanthatatlan mint bármelyik krémes szemfesték, amit valaha próbáltam! Ezért is nem ezt próbáltam eldolgozni, hanem a mélyítővonalba egy bordó szemhéjpúdert satíroztam. 

Ezt a szépszemsminket megspékeltem még jó sok és fénylő arany szemhéjpúderrel a belső szemzugban, ami még ünnepibbé tette a kinézetet. Felül és a vízvonalat pedig csak vékonyan festettem ki feketével, hogy ne a tusvonal adja a hangsúlyt, de mégis mélyítse a tekintetet. 



Az arcomra a Bourjois healthy mix szérum került, hogy minél kellemesebb viselet legyen az ünnep alatt, illetve az alváshiány okozta sötét karikákat a Catrice camouflage tégelyes korrektorral tüntettem el. A pirosítás már túl sok lett volna, ezért a NYX bronzosító palettát hívtam segítségül, amivel szépen kontúroztam az arcot, fényt a NYX highlighter paletta bronzos árnyalatával varázsoltam. 

A rózsaszínes-bordós szemfestékeknél mindig bajban vagyok, hogy milyen szájszínt válasszak. Most is egy lágy-már majdnem a szám színével megegyező bordós árnyalatot választottam, de az sötétnek bizonyult. Így esett a választásom végül a NYX butter gloss strawberry parfait nevű árnyalatára, amit a NYXtől kaptam karácsonyra. Ez a szín elég semleges, épphogy csak picit színezi rózsaszínesebbre az ajkaimat, de szerintem pont kiegészíti a szemsminket és a fényessége még jól is passzol a metálos ragyogáshoz. 

Ruhának pedig én idén egy csodaszép kis szőrös és csipkével kombinált vastag fehér pulóvert választottam Dorothy Perkinstől. :)




Mindenkinek nagyon kellemes és békés karácsonyi ünnepet kívánok, sok finomsággal és nevetéssel! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images